6ترم و پشت سر گذاشتیم و تو این مدت با اساتید زیادی اشنا شدیم. ترین های این پست و به اساتید محترم اختصاص میدیم.

1-متعهد ترین

2-جدی ترین

3-مهربون ترین

4-پایه ترین

5-پرحرف ترین

6-با سوادترین

7-با کلاس ترین

8- شاد ترین

9-بی خیال ترین

10- و از نظر شما بهترین

امیوارم این پست عواقب بعدی نداشته باشه!!!

با تشکر از همه اساتیدی که در این مدت برای انتقال علمشون به ما از هیچ تلاشی دریغ نداشته اند.

"هرکس که یک کلمه به تو بیاموزد تو را بنده خویش ساخته است."

حضرت علی (ع)