بیاین با هم یه چند ماه بریم جلو...

میگن فلانی آینده رو پیش بینی میکنه شنیدین؟؟ میخوام اینجا این کارو انجام بدیم...حس ششم ، حدس... هرچی که خودت اسمشو میزاری...

فکر میکنید فیزیوپات 2  توی کلاسمون، توی راهرو، توی سلف... اصلا هر جا که یه ۸۸ای پا میزاره چه اتفاقایی میوفته؟؟!!

بیشتر دوست دارم چیزای جالب  بگین

فقط اگه توی نظرات اسم شخص خاصی رو میارین خواهشا حریم و ادب رو رعایت کنید...خواهشااااااا....

میخوام ذهن های خلاق کلاس رو کشف کنم...منتظرم!!!