بیاین با هم یه چند ماه بریم جلو...
میگن فلانی آینده رو پیش بینی میکنه شنیدین؟؟ میخوام اینجا این کارو انجام بدیم...حس ششم ، حدس... هرچی که خودت اسمشو میزاری...![]()
![]()
فکر میکنید فیزیوپات 2 توی کلاسمون، توی راهرو، توی سلف... اصلا هر جا که یه ۸۸ای پا میزاره چه اتفاقایی میوفته؟؟!!
بیشتر دوست دارم چیزای جالب بگین![]()
فقط اگه توی نظرات اسم شخص خاصی رو میارین خواهشا حریم و ادب رو رعایت کنید...خواهشااااااا....![]()
میخوام ذهن های خلاق کلاس رو کشف کنم...منتظرم!!!![]()
+ نوشته شده در دوشنبه شانزدهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 22:42 توسط فهیمه صمدی
|